جرثقیل مونوریل | MONORAIL CRANE

برای دریافت مشاوره رایگان ساخت جرثقیل مونوریل و قیمت جرثقیل مونوریل با ما در ارتباط باشید 👇🏻

☎ 02146063707

☎ 02146063708

📲 09126386708

🖨 02146063709

📩 mmp@vaznepolfelez.com


تماس با ما


فروشگاه


وینچ های مناسب جرثقیل مونوریل


معرفی انواع جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی مونوریل چیست

جرثقیل های مونوریل که با نام جرثقیل ورکشاپ یا فروشگاهی نیز شناخته شده اند، اولین جرثقیل های سبکی هستند که راه حل های موثری هستند که از بالابرهایی متعددی تشکیل شده اند که در امتداد یک تیر بلند حرکت می کنند. به طور معمول در محیط های تولیدی، خطوط مونتاژ و بسیاری از محیط های کاری یافت می شوند، آنها برای افزایش کارایی فرآیندها و برنامه های مختلف ایده آل هستند. به منظور تسریع در بارگیری و تخلیه بار، در تولیدی های قطعات یدکی و انواع ابزارآلات صنعتی ساخته شده می شوند، که شامل انواع جرثقیل کارگاهی، جرثقیل مناسب برای ماشین های سنگ زنی، جرثقیل ذخیره سازی قطعات ، جرثقیل های بارگیری و تخلیه مواد و جرثقیل های ایستگاه کاری می باشد. در واقع از خانواده جرثقیل سقفی هستند ولی برای محیط و شرایط کاری کارگاهی خاص بهینه شده اند، و نصب جرثقیل سقفی مونوریل  به راحتی انجام می گیرد.



انواع جرثقیل سقفی مونوریل

جرثقیل ورکشاپ در کارگاه های مکانیکی و سنگ زنی دارای عملکرد بالابری خاصی می باشد که از فرآیندهای اصلی پشتیبانی می کند. در تجهیزات بالابری CLX قطعه ای همه کاره است که در جرثقیل های شیب دار قرار می گیرد. تیرهای جرثقیل مونوریل ما را می توان به هر طول یا شکلی طراحی و تولید کرد که از انواع مختلف بالابرها، از جمله گزینه های برقی و دستی پشتیبانی می کند. ما از جدیدترین فناوری‌های تغذیه برق استفاده می‌کنیم و از رادیو و کنترل اینورتر برای اطمینان از حرکت روان و بالابر استفاده می‌کنیم.

جرثقیل مونوریل فروشگاهی
خرید جرثقیل سقفی ایستگاه کاری

انواع جرثقیل مونوریل جرثقیل های مونوریل را می توان بسته به پارامترهای مختلف ارائه شده در زیر طبقه بندی کرد:

دو نوع جرثقیل سقفی مونوریل وجود دارد:

جرثقیل مونوریل ساده(دستی) و
جرثقیل های مونوریل خودکار با کارکرد الکتریکی.
بسته به مسیر حرکت جرثقیل های مونوریل دو نوع هستند:

✔ جرثقیل های مونوریل که در مسیر مستقیم حرکت می کنند.
✔ جرثقیل های مونوریل که روی یک مسیر منحنی در حال اجرا هستند.



مقایسه جرثقیل مونوریل با جرثقیل سقفی

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

ویژگی های جرثقیل مونوریل 4کاره :

جرثقیل مونوریل در کارگاه های مکانیکی و سنگ زنی دارای عملکرد بالابری خاصی می باشد که از فرآیندهای اصلی پشتیبانی می کند. در تجهیزات بالابری CLX قطعه ای همه کاره است که در جرثقیل های شیب دار قرار می گیرد که با جرثقیل سقفی مونوریل 4کاره شاخته می شود.

عکس جرثقیل مونوریل

مشخصات بالابرهای مونوریل : 

  1. ظرفیت های150 تا 4000 کیلوگرمی
  2. نصب و گسترش ساده
  3. می توانید آن را روی زمین نصب کرد و یا از سقف آویزان نمود
  4. قابلیت اضافه کردن و حذف کردن چندین دهانه 
  5. مسیر های حرکتی آسان باعث طول عمر مفید می شوند.

اجزای جرثقیل سقفی مونوریل

اجزای جرثقیل مونوریل

– تیرکرین مونوریل
– بالابر
–  ترولی ساده یا برقی
– خط برق و فستون
✔ بالابر و ترولی روی تیرکرین مونوریل حرکت می کنند که یک تیر ثابت تک پل است که توسط سقف یا قاب نصب شده روی زمین پشتیبانی می شود. مونوریل ها به عنوان سیستم های آویزان پیکربندی شده اند.

✔ ترولی سیستم مونوریل معمولاً از نوع چهار چرخ (هشت چرخ برای بارهای سنگین تر) است که روی فلنج پایینی تیر مونوریل حرکت می کند. آنها را می توان با آویز کنترل آسانسور برقی و مسافرتی مجهز کرد. درایو کنترل کننده موتور با نوع سرعت قابل تنظیم انعطاف پذیری بهتری را فراهم می کند.

در شکل زیر، به تمام اجزاء جرثقیل مونوریل را نشان می دهد توجه کنید.

سیستم مونوریل از بخش های زیر تشکیل شده است:

  • سازه های مونوریل معمولاً از فولاد یا آلومینیوم ساخته می شوند.
  • در مناطق فشرده، که شرایط خاص دارد، استفاده از مونوریل ایده آل است.
  • ظرفیت مونوریل ها  بستگی به توانایی سانده ، از سازنده ای به سازنده دیگر متفاوت است. برای بارهای بیشتر از سازه های فولادی استفاده می شود. به طور کلی، آنها می توانند باری تا 4تن را حمل کنند.
  • مونوریل ها به راحتی قابل نصب، جابجایی و جداسازی هستند.
  • مونوریل ها عمر طولانی دارند.
  • جرثقیل مونوریل سقفی در هر تأسیساتی مزایای زیادی را به همراه دارد. 

اجزای مهم و اصلی جرثقیل مونوریل

اجزای مهم و اصلی جرثقیل مونوریل


عکس جرثقیل مونوریل

کاربرد جرثقیل سقفی مونوریل

جرثقیل سقفی مونوریل در صنایع مختلفی از جمله موارد زیر استفاده می شود:

– ساخت و ساز

– صناتیع خودرو

– نفت و گاز

– مواد شیمیایی

– هواپیما

– خوردنی و آشامیدنی

– پردازش فلز

– دستگاه ها و تجهیزای

– مدیریت پسماند

– قالب گیری تزریقی

 

– خمیر و کاغذ

– چوب و محصولات چوبی

– کشتی ها و قایق ها

– لاستیک و پلاستیک

– اسکله های بارگیری انبار

عکس جرثقیل مونوریل
جرثقیل مونوریل در خودرو سازی

طراحی جرثقیل سقفی مونوریل

تخصص طراحی جرثقیل مونوریل وزنه پل فلز بی نظیر است و طرح های سفارشی دقیقی را تولید می کند که متناسب با چالش های محل کار شما باشد. ما می‌توانیم جرثقیل‌های مونوریل مستقیم، منحنی یا حتی حلقه‌دار را متناسب با کاربرد شما بسازیم. جرثقیل مونوریل زمانی ایده آل است که شما نیاز به حمل و نقل کالا بین ایستگاه های کاری مختلف، پایین آوردن و بالا بردن مواد در هر مکان دارید. نمونه ای از ساخت جرثقیل سقفی مونوریل بصورت ویدئو را در بالای صفحه می توانید مشاهده نمائید.

طراحی جرثقیل های مونوریل و یا ایستگاه کاری بگونه ای است که با برش اتصالات واستفاده از پروفیل های مسیر و پیچ و مهره ای که نصب را بسیار آسان تر ، سریع تر و ایمن تر می کند و نسبت به سیستم هایی که فلزی هستند، و نیاز به جوشکاری دارند کاربرد بالاتری دارد. این سیستم های مدولار همچنین به راحتی متناسب با نیاز های کاربر قابل توسعه و یا جابجایی هستند. جرثقیل مونوریل سقفی در مدل های متنوع مانند: تک تیر ، دو تسمه ، مونوریل و همچنین میتوان سازه های مستقل، نیز سفارش داد. طیف وسیعی از منبع تغذیه برای این نوع جرثقیل ها بسیار کارآمد می باشد، این امر نیاز و خواسته مشتری را تضمین می کند. با استفاده از چرخ دستی های کششی و درایوهای کنترل اینورتر موتوری، میتوان نیاز به تعمیرات جرثقیل را به حداقل رسانید و نگهداری جرثقیل مونوریل را آسان تر می نماید که باعث طول عمر بالاتر تجهیزات می گردد.

مزایا جرثقیل مونوریل

جرثقیل های ایستگاه کاری به شما کمک می کند طیف گستره ای از برنامه های پیچیده را در محیط کارگاهی و یا فروشگاهی بر اساس نیاز اپراتور و با اطمینان از موقعیت دقیق بار، طراحی وپیکربندی شده اند استفاده نمائید ، و مورد استقبال بسیاری از اپراتورها قرار گرفته است. برای اطلاع از قیمت جرثقیل مونوریل با کارشناسان فنی و مهندسی شرکت وزنه پل فلز ارتباط حاصل نمائید.

7
8
9
10
11

قبلی
بعدی

ارتباط با ما

2 thoughts on “جرثقیل مونوریل | MONORAIL CRANE

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *